Parsannesi10 bi ara düşündüm aslında . Hatta gönderen firmalar vardı ücretsiz dil kursu falan da veriyorlardı. Sonra bir ablamız gitti yenidoğan yoğun bakım hemşiresi . Emekli zamanı gelmiş biri . Eşim dedi ben ne iş yapacağım falan , o yüzden gidemedik