Kizlar iki gündür sol meme de ağrı vardı ağrı da değil de hassasiyet mi ne desem bilmiyorum kolum değse açıyor.. neyse az önce niye açıyor bu diyip çok affedersiniz sıktım ve kahverengi bir sovi geldi ayrıca beyaz süt de geliyor emzirmeyi bırakalı 1 yıl oldu daha önce hiç mastit olmadım acaba içinde ki süt kanllari mi tıkadı ne oldu bilmiyorum başına gelen oldu mu mastit mi enfeksiyon mu olmuş oluyor biri nirsey desin yarın doktora gideceğim ama gitmiskem cerraha da mi gitsem