Kızlar merhaba 6 aylık bi bebeğim var öncesinde de adetim hep düzensizdi zaten yıllardır sezeryandan sonra ilk defa geçen ay normal şekilde bi adet dönemi yaşadım bu ayda acaba düzene girer mi diye bekliyorum ama olmuyo olmadım yani korkuyorum ikinci bebeği hemen düşünmediğimiz için korunuyoruz da ama doğum sonrası adet düzensizliği mi demeliyim yoksa yeniden hamile miyim diye düşünüyorum aynı ikilemde kalan var mı yada doğumdan sonra adet söktürücü kullanan kullanmalı mıyım 12 gün oldu 😔