Günaydın bebeğim 3 ay 10 günlük oldu meme reddi başladı birkaç gün öncesine kadar meme düşkünü olan bebeğim şimdi emzirme başlayınca ağlıyor
Farklı pozisyonlar denedim ama her seferinde ağlıyor keyfi yerinde uyku sersemiyken 5 dk emip bırakıyor çok şaşkınım napcağımı bilmez haldeyim
Biberon hiç kullanmadık reddi daha da artırır diye hemen sağıp vermek de istemşyorum sağlık ocağındaki hemşiremiz öyle söyledi ne yapabilirm?