Sevgili anneler merhaba,
Bebeğim bugün 10 aylık oldu. Emeklemiyor, bir yere tutunup ayakta duramıyor ama biz yürütünce çok şükür adım atıyor. Dün doktor kontrolünde doktor hanım bu durumu çook büyük bir sorunmuş gibi söyleyince korktum. Yani emeklemeden de yürüyen bebekler vardır muhakkak. Çoktan tutunup ayağa kalkmalıydı, tutunarak adımlamalıydı bir bebek fizyoterapistine gidin dedi.
Sizler ne düşünüyorsunuz, endişelenmeli miyim