Merhaba sevgili anneler
Benim oğlum 5 kasımda 15 aylık olacak. Doktorumuz bir yaşından sonra formül mamayı bırakabilirsin dedi onun yerine çocuk devam sütüne geçebilirsin dedi. Ve oğlum doğduğu günden beri süt delisi. Devam sütünüde çok seviyor. Öyleki geceleri bazen biberonuna sarılıp uyuyor. Akşam gece uykusuna bazen 8 de bazen 9 da geçiyor. Fakat 12 de ve 02:00 de sadece süt için kalkıyor. İlla o sütü içecek. Gece 2 de bende yorgun olduğumdan yanıma alıyorum ve mızmızlanmasın gece 04:00 sabah 07:00 gibi azda olsa süt içmek istiyor.
Bu durum normal mi? Günde yaklaşık total yarım litreye yakın süt içmiş oluyor. Kan değerleri gayet iyi. Şuanda diş çıkarma dönemindeyiz ne yapacağımı bilemedim. Uyku eğitimide almak istiyorum ama bu süreçte nasıl olur bilemedim. Tek gece uykusuna geçmesi gerekiyor mu? Siz neler yapıyorsunuz