Leyla6327 gerçekten bizde şuan napcağımıızı şaşırdık ben bundan bir kaç Y önce dolum paketi 500ml olanı 400 tl ye fslan alıyordum şuan bin küsür lira 🤦 şampuan alim desem 700e yakın. Bir kaç marka da denedik yves rocher da var içinde yok hiç bir işe yaramadı. Eşimde vichy e geri dönelim dedi. Gerçekten parasına değiyor ama aşırı zamlandı son zamanlarda.