ladyax Doğum yapalı 11 gün oldu emzirirken ayaklarımın altı kaşınıyor inanılmaz bir biçimde ne yapsam iyi gelmedi doktora mı gitsem yani bir yandan da saçma geliyor diye gitmiyorum kabarıklık falan bir şey yok çünkü