ikiprensannesi0 Evet kimler atakta bakalım biz 8. Hafta atağının 4. Gündeyiz 4 günde 10 yıl yaşlandım resmen canı yerinde olsunda napalim diyoruz daha beteri var diyenler gelmesin Allah aşkına zaten canım çıkmış bide daha kötüsünü dusunemicem 🤭
defnevedoruk ikiprensannesi0 8. ay atağından hello🥹 8. hafta atağında çok gazlıydı, 4. ay atağında alt dişlerini çıkardı, şuan 8. ay atağında da üst dişlerini çıkarıyor🥲🥲
Gunesnil_23 ikiprensannesi0 Ben atlatim onu canım seninkinde ne gibi belirtiler vardı benimki asla oturarak emiyordu sürekli ağlıyordu
ikiprensannesi0 Gunesnil_23 herşeye ağlıyor kucakta kalmak istiyor yatmak istemiyor uyumuyor en uzun uyku 10 dakika emmek istemiyor yatağa uzanarak emziriyorum o şekilde biraz emiyor onun dışında aç kalmasın diye biberonla veriyorum artık napim bizde belirtiler bu şekilde
ikiprensannesi0 Gunesnil_23 🤯🤯🤯 çok geçmiş olsun 14 gün sürer diyor atak umarım okadar sürmez ya yoksa renk renk huni sipariş vericem 🤣