Alparslanmoms_ benimki de mama yiyor önce gündüz uykularında deneyin yanına yatıp emzirin zamanla alışır zor olur ama alışır sizin sabırlı olmanız gerekir . Ben bebeğim 4 aylıkken 2. Bebeğime hamile kaldım hep ayağımda sallıyorum büyük olan 7 aylık olunca ayağımda saklamayı bıraktım karnıma tekme atmaya başlamıştı, yatiginda sallamaya başladım 9 aylık olunca hasta oldu o yanımda uyutmaya alistirdim iyileşince tekrar yatağında salladım 15 aylık olucak hala yatağında sallıyorum çok çok bunalınca kendi uyuyor , gece uyumamaya direndiği zamanda yanıma alıyorum saçını okşuyorum ninni söylüyorum uyuyo kaliyok