Oğlum üç aylık doğduğundan beri hastanelerdeyiz böbrek üstü bezlerinin birisi eksik çalışıyor enzim eksikliği şuanda gelişimi cok şükür iyi ama doktor erken ergenlik erken tüylenme boy kısalığı olabilir de olmayabilir de dedi ilaca şuan gerek yok dedi çok uzuluyrum ne olur dua edin oğluma