fpnar Çocuk için soruyorum kızlar bir oğlum bir kürtajım var sonra gebe kalamıyorum doktor rahim filmi istedi ama 125 Euro diyor bir oğlum olduğu için sizden para talep ettiler mi?
tineanigra fpnar 125 Euro ne ya fazla değil mi ? Yurt dışı mı ? Ben özelde çektirdim 3.5 sene falan oldu rahat 700 tl idi
fpnar tineanigra evet bir de şehir hastanesi bana da fazla geliyor ama bir tane oğlum olduğu için ikinci çocuk planlama tedavi hepsi ücretliymiş sanırım 2. Çocuk lükse giriyor
SedefDoga fpnar çok ilginç değil mi ya devlet hastanesinde sağlık güvencem olduğu halde ücret isteniyor. Bide sağlık sektörü açısından çok iyiyi demezler mi allah herkesin yardımcısı olsun
fpnar SedefDoga evet bende ona şaşkınım ama ikinci çocuk istemek lükse giriyormuş onu öğrenmiş oldum amiin inşallah