Selam hanımlar.. 8 aydayız ama Hergün geceleri gaz sorunu ile boğuşuyoruz. Napıcam bilmiyorum artık. Uykudan kıvranarak uyanıyor en fazla 40 dakika uyuyor gene uyanıyor çıkarıyoruz alttan gazını tekrar 1 saate kalmadan ağlayarak uyanıyor. Halen gaz damlaları kullanıyorum. 1 hafta önce acillik olduk gaz sıkışmasından. Kafayı yemek üzereyim çözümü olan var mı ?