Kızlar 9 bucuk aylik bebegim var. Doğduğundan beri her beslenmesinde 💩 yapıyor. 8 aylıkken duzelmisti ve hızlı bir kilo alımına girmişti. Ama şimdi 2 haftadır yine aynı ve kilo verdi sanki. Bebegi böyle olan var mı? Doktor kilo alimi azda olsa varsa sıkıntı yok demişti. Halsizlik ateş falan olmadığı için. Ama benim kafama takılıyor. Günde 5 kere alıyorum resmen 🤦♀️