Günaydın güzel anneler oğlum 8ay 1 haftalık. Park beşiği var. Ayrıyeten odasında büyük karyolası da var ona henüz koyamam bizim odamızda yatıyor çünkü. Park beşiği ilk aldığımızda içinden ince bebek yatağı çıkmıştı onu kullanıyoruz ama artık büyüdükçe onda rahat edemiyor. İnce olduğu için çok içine göçmeye başladı. Var mı önerdiğiniz bir bebek yatağı markası