Melek1616 yürümeyede 16.ayında başladı 😂 ama çok yavaş ilerledi 17-18 buldu kız benim oğlan dünyanın en üşengeci ama iyiki öyle olmuş tam temkınli yürüyor yavaş yürüyor çok şükür ev kazası yada düşme vs hiç yaşamadım çok aşiri dikkatli mesela bazı bebeler savruk savruk yürüyor ilk zamanlar benim oğlan 16.ay biraz daha alklı erdiği içinmi bilmiyorum aşiri dıkkatli 😂 ama ne zaman yürücek derdim şimdide ne zaman konuşcak dıyorum hshhshs hiç eyfama gerek yokmuş . Hepsinin zamanı varmış.