Cocugum 10 gun once bronsit oldu doktora goturdum ilac verdi ilaclar 2 gun once bitti.ara ara 2 3 kere balgamli öksuruyor.neden halen gecmedi biliyosunuz ozeller 10 gun icinde gidince ucret almiyorlar.tekrar gotursemmi kontrole.bi yandan da korkuyorum hasta ortami hic guvenli degil birsey soyleyin anneler.