Az önce doktordan geldik sağlık ocağına götürdüm sabah ordaki doktor bronşit olmuş dedi bizi hastaneyr sevk etti hastaneyr gittik çok şükür bişey çıkmadı ama grip dedi doktor sesi gitti öksürüyo burnu akıyo yavrum o halde görmek çok kötü yaptı beni çabuk geçmesi için ne yapabilirim