Papatya-eylul88 geçecek merak etmeyin. Ben de ilk doğumumda çok şiddetli ağrılar hissettim, şimdi kesin dikişlerim açıldı falan diyordum 🤷🏻♀️ ikincide de aynı acılar olacak sandım ama ilkinin verdiği tecrübeyle hiç yatmadım hastanede bile. ilk yürüyüş sonrası hiç yardım almadan kalktım oturdum, ilk geceden itibaren kalkıp bebeğimi alabildim AMA çok dikkat ettim ve ağrım olduğunda ağrı kesici içmekten cekinmedim. Bir ani hareket çok fazla ağrı yapabiliyor, dikkat etmek lazım. Ama üç gün beş gün bir hafta, en fazla iki hafta sürecek ve geçecek kalıcı değil