fatmakcay Kızlar sütümü sagiyorum sağ göğsümde bı sıkıntı yok ama sol göğsümu daha fazla sagmama rağmen taş gibi çok acıyor neden böyle oldu ya acaba bı bilgisi olan varmi
benaslindayohum fatmakcay masaj yap benimde öyle olmaya başladı bebek emerken masaj yapıyorum biraz canım yanıyor ama yavaş yavaş yumuşamaya başlası sertlikler
senem98 fatmakcay bebek o memeyi daha az emiyorsa ondan olmuştur canım.Duşa gir sıcak su ile göğsü yumuşat sonra göğsüne masaj yap sağ sol yukarı aşağı ovala sonra sık iyice sütünü yumuşadığında.Eğer hala çok sertse hastaneye git doğum yaptığın ya da devlet hastanesine hastanedeki pompalar daha kuvvetli orda sağ sütünü.Yoksa mastite kadar gider benim öyle olmuştu
fatmakcay senem98 bugün hastaneye kontrole gidicem orda sagiyim bebeğim kuvezde ondan emziremedim hiç 😕
benaslindayohum fatmakcay olsun sağım yaparkende masaj yapabilirsiniz ve en önemlisi moralini bozma, sağım saatlerine alarm kurmak iyi oluyor kaçırmıyorsun, ben ilkinde öyleydim 16 gün küvözde kaldı şimdi 2.5 yaşında hatun o günleri yaşamamışım gibi geçiyor 🥰
senem98 fatmakcay sağ canım bol bol hem sütünü bebeğine verirler saklarsın fazla geleni gittikçe verirsin bebeğine şifa olur inşallah❤️Ama düzenli sağ çünkü ben sağmadım hastanede 2 gün yattım o yüzden:( Bol bol sağ bebeğin de beslenir hem sağdıkça sütün artar❤️❤️