Mislina01 Kızlar grip oldum 1 aylk bebegim var korkuyorum emzirirken onada bulasrmı diye siz emzirirken grip oldunuz mu olduysanız neler yaptınız yardmcı olurmusunz
Mervan3312 Mislina01 ben oldum maske takip emziriyordum her sefernde elimi yikiyordum esime veriyordum o gazini falan cikaryordu cok hasir nesir olmadim bebekle
Nlngucluel Mislina01 cnm dikkat et ellerini sürekli yıka nefesini verme öpme hapşırma öksürme oluyorsa odayı bol bol havalandir inşallah birşey olmaz
Songul_hamza Mislina01 bnde şuan gribim sütten gecmz doktorumuz öyle dedi operseniz nefesinizi ona doğru verirseniz öyle bulaşır
Mervan3312 Mislina01 yok canim bulasmadi ama cok.dikkat etmen lazim inan geceleri ble hersefernde ellerimi yikiyip emziryordum
Nghn Ben de 3,5 aylıkken oldum. Yemek yediğim zamanlar dışında hep maske ile durdum, yatarken bile. Sık sık ellerimi yıkadım, odayı havalandırdım, geçmedi çok şükür bebeğime.
Nghn Mislina01 evet canım eczaneden aldık sonradan fark ettik ki internette yarı fiyatınaymış ama almış bulunduk 😊
2760yt Anne sütünde bebeği koruyan bir madde salgılanırmış anne hasta olduğunda.. çok kasmayın kendinizi. Birde eğer mümkünse doğal yollarla çözüm bulmaya çalışın hakiki sirke bulabilirseniz burnunuza çekin ağzınıza sabah akşam gargara yapın.. birde soğan kesip başucunuzda koyun... bebeğiniz ve siz koklayın. Denenmiştir 1 günde ayağa kalktım iyileştim. fena griptim üstelik
ozlemky Mislina01 bende grip olmuştum maskeyle emzirdim direk eşime verdim gazını falan o çıkardı alt değiştirmesini falan o yaptı. Öpüp koklayamadım 2-3 gün ama çok şükür o olmadı hasta
Filizak Mislina01 maske tak ben de oldum hatta benim ciğerlerime bile indi aglıyodum geçecek diye ellerini sık sık yıka nefesini ondan uzak tut ben iki maske üst üste yakardım emzirirken ama sakın emzirmiyim deme
Filizak Mislina01 hayır bulaşmadı allahın izniyle seninde bulaşmaz sütle grip geçmez aksine emzirdim sütümüz onların bagısıklıgını güçlendiriyor
Karam Mislina01 bende 1 aylikti bebegim grip olmustum maske takiyodm fazla kucagima almadim emzirecegim zmn sadece esime kaynanama veriyodm ellerimi bolbol yikardm meyve tuketirdm ozellikle mandalina gaz yapmadi kimyon cayida iciyodm gecmis olsn