Bebeğim 4 ay 23 günlük. Bu gece özellikle saat başı uyanyir 12 de uyuttum zor bela 1 2 3 ve şu an 4 saat başı uyandı.bir aydr böyle bazen şaşırttıp iki saat oldogu da oluyr 🤦 her uyandığında da memeye gelip öyle uyuyr çok yoruldum kızlar ne yapcm ben