Merhaba anneler, bugün bebeğimi uyutamıyorum. Uyuyor fakat neyi var çözemedim uykusunda kımıl kımıl. Sanki gıdıklanıyorda garip garip hareketler yapıyor gibi. Henüz 2 buçuk aylık. Uyandığındada böyleydi. Ayaklar bacaklar kollar vücut hep olduğundan daha ani bi şekilde hareketli. Bu yüzden uyuyamıyor. Gazı olsa ağlar kendini sıkar anlarım. Bugün kü değişil birşey