semma007 ben biraz bebeğimden sinyal alıp ilerlemiştim acıkcası,yani eğitimi tamamen uykuları için değilde gece cok sık uyandığı için almıstım. Şimdi hastalık/ diş olduğunda bozulsa dahi hemen eski düzenine dönebiliyor,destek kesme konusundada kulaktan dolma bilgilerle hareket etmek istemedim ,bu yüzden evet tavsiye ediyorum.