Merhaba anneler 🌸kızım 18 aylık 40tan fazla kelimeyi anlaşılacak şekilde söyleyebiliyor yalnız iki haftadır kelimeleri çıkarmadan önce kekeler gibi yapıyor kekeleme de diyemiyorum tam araba diyecekse o an ağ ağ aa ayaabaa diyo bitti diyecekse ıh ıh bitti diyor Bi Bi bitti değil yani bebeği böyle olan var mı aramızda süre uzamadan bir uzmana götürmeli miyim?