Kızlar kızım grip ev değişikliği oldu.Nefes alamıyor du serum fizyolojikle burnunu temizlyrdm asla izin vermiyor kafasını serbest bırakıyorm korkuyorum bastrrsam bişey olur 2 kadın temizleyemedik.En son çekiyim dedim kıpkırmızı oldu bı an nefes alamadi yüzüne ufledim ters çevirip balkona çıkarttim.Kendine geldi ama ben nasıl tepki vermedim bilmiyorum normalde çok pimpirikli bir insanım korktum ama yansitmadim anneme.Burnunu peceteyle silerken kan geldiğini fark ettim birşey olur mu.Temizlerken kafasini çok çeviriyor göğsüme yasliyor tam gelirken burnundan yere koyuyorum o sırada baskı uyguladığımi düşünüp birakyorum çocuğumun canıni yaktığımi düşünüyorum 🥺 Serum mu gördüğü an çığlığı basıyor bu seferde nefes almyr yardımci olun 🥺