Kızlar kızım iki aylık d sağlık ocağının verdiği d vitamini kullanıyordum bir kaç yorumda sağlık ocağının verdiği d vitamini gaz yapıyor yazıyordu bende vermedim gerçekten kızım aşırı gazlı bir bebek acaba diyorum o d vitamini mi bizi mahvetti.siz hangi d vitamini kullanıyorsunuz?