Kızlar 7 ay 3 günlük bebeğim var. Hamileyken Pierre Cardin Mama Sandalyesi aldık. Foody marka. Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve çok hantal, ağır ve teferruatlı gelmeye başladı. Evim de küçük. Katla odadına götğt, yiyeceği zaman getir .ok ağır. Ikea antilop modeli çok pratikmiş. Satmaya kıyamıyorum çok kaliteli alıcısı da var aslında. Ne yaosam ya akıl verin pişman olur muyum satarsam. İlerde kullanışlı olur mu Pierre Cardin olan