Aleynamesut2022 Merve_23 1 aylık olan veya 3 aylık olan adet gecikmesi yapabiliyor bi kaç ay ama sonrasında düzene giriyorsun vücuduna enjekte edilen ve yumurtalıkları donduran bi iğne var en kaç sene kullandım bi kaç arkadaşımda kullandı sadece adet gecikmesi oldu hamile kalma korkusu yaşayacağıma adetim geciksin dediler 🤷♀️
Tazeanne95 Aleynamesut2022 o ipneleri saglık ocagı mı yapıyo yoksa kadın doguma mı gitmemiz gwrek ya da eczaneden mi alcaz nasıl oluyo. Benim emzirme dönemim bitti rshatca her iğneyi yaptırabilirim 😄
Bilge_miray00 E_koc bizim sağlık ocağında aylık iğne var üç aylık değil bende önce reglken vuruldum sadece üç.gün oldum bir hafta sonra tekrar yoğun bir şekilde regl oldum ve dört beş günden sonra lekelenme ile birlikte toplam sekiz gün sürdü bende aşırı kanamaya yol açtı herkeste aynı olmaz birisinde ise kesmiş mesla prezervatif ise çıkartırken sıktı oluyor içimde kalacak gibi korkuyorum istemsizce spiral kayar diyolar bilemiyorum
E_koc Bilge_miray00 ben iğne ya da hap kullanıp hormonlarıma zarar verecek bir sey yaptırmak istemiyorum ama her ay da bu stresi yasamaktan sıkıldım:(
kkbrylmazz E_koc bende geçen ay böyle oldum psikolojik olarak midem bulanıyordu resmen reglim geçikmişti çok şükür adet oldum sonrasında ama bu stres çok kötü 🥲😁 sakin olun test alıp bakın olmazsa kan verin aile hekimliğine.prezervatife güven olmuyor bende spiral takmayı düşünüyorum.
sonmeh E_koc ya bende çocuk doğdu 2 aylık şimdi doğum yaptım 1 hafta oldum daha olmadım üzerinden çok gitti karın kaslarım belim ağrıyor
Rwerdst E_koc 3 aylık iğne oluyorum. Ama ilk 7 gün koruyuculuğu yok. Hamile kalanlar genelde bu yüzden kalıyor. Tekrar yaptırmak içinde 3. Aydan 1 hafta önce yaptırırsanız sorun yaşamazsınız. O yüzden genelde Hamile kalıyor millet 😂 çünkü kafalarınq göre kullanıyorlar ama iğnenin detayını bilmiyorlar. Ama bu iğne Hormonlarla yumurtalığı baskılıyor. Adet olamama düzenli leke görme gibi yan etkileri var. Ben adet olmamak için yaptırdım ama adet oluyorum 🙄🤕 kişiden kişiye değişiyor yani
Lavina Rwerdst 24 saat sonra koruyuculuğu başlıyormuş doktorum söyledi bir değil 3 doktor söyledi çünki sizde pek bilmiyorsunuz yaptırmak içinde 2 gün önceden yaptırabiliyormuşum 100 💯 bir korunma yöntemi değil belki ondan hamile kalıyorlardır onuda bir düşünün iaterseniz
minnosbirana E_koc bendede var aynı problem 10 gündür reglim gecikiyor test yaptim negatif bence en etkili yöntem kocayı boşamak 🤣🤣🤣 hicbir yöntem %100 korumuyor 🤦♀️
Sunam Balpetegim55 ben kullandım 3 aylık olanı adet düzeni komple bozuluyor 6 ayda 2 defa lekenme şeklinde adet oldum halada düzelmedi 1 yıldan aşağıda düzelmez dedi doktor sinir yorgunluk duygu değişimi yaptı bende hormonları bozuyor dedi doktorum
Balpetegim55 Sunam ayyy hap gibi yani desene hapta bana aynısını yaptı bırakınca duzeldim ama çok şükür
Melez4453 İki emanetim var Bağlattım Yaş olmuş 37 Sayfayı kapama kararı aldım Tüp bebekle olabiliyor sadece
deryaortac Aleynamesut2022 merhabalar ben 2 ay oldu doğum yapali adet olmadım yine vurunabilirmiyim acaba
Sunam Balpetegim55 kişiden kişiye değişir belki ama ben şahsen baya rahatsız oldum bıraktım ama 6 ay oldu yeni yeni düzelir gibi oluyorum
Aylaam Mawimsi ben 4 yil oyle korundum tup bebek surecindeydim asla kalmamam gerekiyordu genetik sorunlardan dolayi hich bir sorun olmadi canim
belinay0316 Aleynamesut2022 adet olmak şart mı benim kızım 3 ay 10 günlük ben sadece kırkım çıktıktan 5 gün sonra adet oldum bı daha olmadım emziriyorum diye olmuyor mu adet olmadan
Aleynamesut2022 belinay0316 ilk defa vurduracagın için iğneyi adetin ilk günü diğer zamanlar adet olmana gerek kalmıyor cnm mesela 31 ekimde adet olup 3 ay sonra yani 31 ocakta vurduruyorsun adet ol yada olma