Ben de şuan gribim ve ben de azaldığını hissediyorum. Dün doktora söyledim olabilir bu dönem düzgün beslenememişsindir düzgün su içememişsindir stres yapma dedi bol bol emzirmeye çalış ne kadar emzirirsen o kadar artar dedi. Ve adet dönemimde de azalıyor onu arttırabilecek hiç bişey bulamadım. Bulgur, süt yapıcı çaylar, malt içecekler,bir damla vs. Denedim ama artmıyor maalesef. Geçmesini bekleyeceğiz sanırım.