Fahriye1987 6 aylık bebişim var babasını görünce gülüyor oma gitmek istiyor heyecanlanıyor bende hiç öyle tepkiler vermiyor. Neden böyle, üzülmüyor değilim açıkcası bana da aynı şeyleri yapsın istiyorum.
Bitmishayatim2815 Fahriye1987 o zaman ben oturup ağlayayım 😂 kızım 5 yaşında baba delisi akşama kadar ne yaparsam yapıyım babası gelince kızım gidiyor başka bir kız geliyor resmen daha mutlu daha eğleniyor 😂
Eski9 Fahriye1987 yapmayın Allah aşkına bu kdr detaylara takılmayın zamanla çok şeyler değişecek başınıza dert aramayin ☺️🙈
fadikada Bitmishayatim2815 hadi senin ki 5 yaşında 🥰 6 aylık bebek deyince ben ironi yapıyor diye düşündüm
Bitmishayatim2815 fadikada valla bende öyle düşündüm 6 aylık bebek ne bilsin tamam güler ama tanımaz ki daha 😊
miracveannesii Bitmishayatim2815 valla bence gayet tanır ya ben çokta inanmıyorum bazı bilgilere hani şu kadar zaman görmez vs diye bence gayet görüyorlar biliyolar farkındalar zaten 2. Ay annesini babasını bilirmiş bebek mesela benim oğlumda tam 40 günlük 2 gündür babasına gülmeye basladinartik öğrendi bence onu ama bana gülmüyor işte konuşunca falan bazen gülüyor ama babasına sürekli tepki veriyor anasına yok bende kıskanıyorum ama yapcak bisey yok benide öğrencek inşAllah 😂😂
Bitmishayatim2815 miracveannesii tabi ki görür bunda bende hem fikirim ama anne baba ayrımı yapamaz ki 😂 yani sana güldü seni sevdi gibi bunu deyince aklıma kaynanam geldi 😂 anne iç güdüsüyle biraz kıskanıyor olabiliyoruz bazen