Aysenurgokduman herkeste farklı oluyor 2 yaş sendromu kızım 9 gün sonra 2 yaşına girecek yaklaşık 1 aydır ciddi anlamda inatlaşma başladı 😂yapmıcam,vermem,gelmem, üstümü çıkarmıcam,üstümü giymicem,bezimi değiştirme ,kendim yapcam 😂 birde haftada 2 gün sebepsiz yere ağlama krizi yaklaşık yarım saat 🙄 ahh en önemlisi uykuya aşırı direnme 😂 bizde vurma fırlatma yok umarımda olmaz bu bile beni yeterince zorluyor. Allah yardımcımız olsun 🌸 bol bol sabır versin