Kızlar ben doğumdan sonra sol göğsümü yaradan dolayı pek emzirtemedim onun yerine sağdım sonra yavaş yavaş azaldı yarada yok kaç aydır emzirmeye uğraşıyorum ama kızım asla emmek istemiyor ve sütüm kesilicek diye korkuyorum daha 3 ay 29 günlük ne yapabilirim artması için emzirme dışında nasıl arttırabilirim?