Dmtt06 ben düşünmüyorum artik, kendimize ne pişirirsem ondan koyuyorum önüne. Ekstra bi caba artik ikimiz icinde eziyet oluyo acikcasi cunku o yemedikce ben geriliyorum haliyle benim hissettiklerimle kizimda geriliyo. Atagi gelir yemez, disi gelir yemez, hasta olur yemez. Genel olarak yemez Allahtan emiyo, emmeyi kesince ne halt yicez hic bilmiyorum.