ramel merhaba benim de 5 aylık kızım var süt alerjisi çıktı deri testi ve kan testi yaptırdık negatif çıktı ama 2 yaş altı testler pek dogru sonuç vermiyor dedi doktorumuz %50 dogruluk payı var gittğimz doktorda iyi bi doktor çocuk alerji ve imnoloji prof. Alerjiye bağlı egzamadan şüphelendi ama 1 aydır sadece alerji maması içiyo ona rağmen ara ara baya artıyo egzaması doktorumuzun söyledkelrini yazayım size.
Vücuduna sadece su değecek şampuan ve lif asla sürme
Kıyafetleri sadece pamuklu olacak
Yattıgı yer yastık mindel battaniyesi elyaf olsun başka bi şey olmasın
Sürekli nemli tutacaksın la roche posayın nemlendiricisini aldık biraz pahalı ama rahatlatıyo
Kalıtsal olabiliyomuş egzama mesela benim eşimde de bebekken varmış
Her gün duş aldırın yani vücudu sürekli nemli olacak günde 3 kere nenlendirici sürüyorum
Bi de çamaşırlarını yıkarken yumuşatıcı kullanmıyorum sabun tozu iki kerede durulama yapıyorum.