Gündüz uykusunda bizde sallaniyoruz. Ama gece uykusunda kendi uyuyor ben sadece yanına uzanıyorum . Loş ışık hafiften uyku müzigi dalincaya kadar bekliyorum ortalama 20 dj icinde uyumuş oluyor .uyku öncesi Odasında vakit geçiriyoruz sonrasında hadi uyuyalım piş pis yapalım gibi şeyler söylüyorum yatağına yatırıp uyaran herşeyden uzak şekilde uykuya geçişini bekliyorum o ara evde çit dahi çıkmaz 🤭 ana gündüze çözüm bulamadım daha aydınlık olduğu için sanırım uyumak istemiyor die düşünüyorum