Birdunyabircennetannesi benaslindayohum_ 8 aylıkken döndü Sert zemine yatırın mutlaka Ve kafasının arkasına ilgi çekecek oyuncakları gösterin elinizle de destekleyin Ben soğuk alır diye yere yatırmazdım hep yumuşak zemine koyardım ondan dönememiş sanırım
Femme1 benaslindayohum_ 4 ay 12 gunluk duzeltilmis 3 ay 12 gunluk . Oglum 35 haftslik dogdu. Son 3 dort gundur yere bisi serip ustune yatiriyorum ama donmuyor :/ burda okuyorum 3 aylik bile donen var bizimkinde tik yok
benaslindayohum_ Birdunyabircennetannesi yaaa direkt halıya yatırayım o zaman hiç dönmeye niyeti de yok şu anda
Kalbimm06 benaslindayohum_ canım benimkide 6 ay 5 günlük halıya bıraktığım da sağa sola hareket ediyor dönmüyor sadece yüz üstü uzanıyordu kendini çevirdi sırt üstü yaptı o da bir kere oldu
duyguakarlar Benimki 3,5 aylıkken dönmeye başladı şimdi 4 aylığız emeklemeye çalışıyor her bebek farklıdır tabi kimisi çok erken döner kimisi daha geç belli olmaz
benaslindayohum_ Femme1 benimki de 36 haftalık 40 hafta olsaydı 4 aylık olacaktı yani bununla alakası var mıdır acaba
esrayusuf46 Birdunyabircennetannesi bizim ki 5 aylıkken dönmeye başladı ama hala seri değil çok fazla yapmıyor. Nöroloji tıbbi genetik bir sürü yerden araştırılıyor. 8 aylık hala oturamıyor. Fizyoterapiye başlıyoruz bu hafta hastalık düşüncesi beni bitirmeye başladı.
Femme1 benaslindayohum_ doktorlar motor becerileri icin 1 ay geriden gelmen gerekiyor diyor. Benim oglumun tum yaptigi seyler oldu gulmesi takip etmesi oyyuncak tutmasi ellerimi kesfetmesi falan. Boyu kg gceti ama motor becerileri zamanknda dogan bebege gore daha geride
Birdunyabircennetannesi benaslindayohum_ Yani benim oğlum geç yaptı her şeyi mesela Ama erkende doğdu ondan da olabilir
Birdunyabircennetannesi esrayusuf46 Nöroloji sıkıntı mı gördü? Dediğiniz aylar erken daha Dediğim gibi 10 aylıkken oturdu desteksiz Nörolojiye gittik ve normal denildi 2 hafta daha bekletti o sürece kadar da oturdu Zamanı vardır tabi doktor ne dedi bilemiyorum