gulin73_ Merabalar doğum sonrası 3 aylık iğne yaptırdım ilk ay 8 gün adet oldum ikinci ay 12 gün gecikti test yaptım negatif çıktı ertesi gün az bi kanamam oldu sonraki gün yine kesildi bi gün sonra yine kanamam oldu sonraki gün yine kesildi normal mi acaba
E_Defne gulin73_ igne,hap, implant bunlar adet düzenini bozabilir ara kanama yapabilir yada hic kanamanız olmayabilir. Normal