Benim kızım kolik hangi mamayı kullandiysam hiç gazı bitmedi cikartiyo ama çok fazla sabaha kadar bacaklarına ileri geri yapıyorum bir insanın yapacagindan kat kat fazla cikariyo evolvia alerjik mama kullanan varmı aranızda gaz yapıyormu denemek istiyorum bide fiyatı ne kadardır şuan