Bebeğim 2 gündür sürekli göğsümü ısırıyor. Normalde süte çok çok düşkün olan bebeğim emmek istemiyor ısırıyor. Çok üzülüyorum bırakmsk mı istiyor acaba birden böyle olunca psikolojim bozuldu. Hem canım çok yanıyor hem de bırakırsa diye çok korkuyorum. Ne yapabilirim başına gelen var mı?