Merhabalar bebeğim 1 yaşına girdi ve yürümeye yeni başladı. Daha öncesinde waikikiden basit bez taban ayakkabı almıştık onu kullanıyoruz şuan. Ama ayağına ortopedik ayakkabı almak istiyorum hangi marka önerirsiniz. Birde kaç numara almalıyım 19 numara bi tık büyük şuan