İki gün sonra ise başlayacağım bebeğim 6 buçuk aylık anne sütü ve ek gidalara başladım hep emdiği için hiç süt sagamadim ise başlayacağım için SMA mama aldım ek gıda yanında işten gelene kadar biraz yardımcı olsun karnı doysun diye ama asla içmiyor ne yapabilirim?