Daha önce burada yürüme arkadaşından geri düşerek beyin kanaması geçirip ölen bir bebeği okumuştum. O annemizi günlerce düşünüp ağlamıştım. Buraları okursa hala aklım sende… Velhasıl bu olaydan dolayı travma oluştu biraz. Emin olamıyorum. Kızım 8,5 aylık ve yürümek istiyor. Sıralıyor. Sizce gerekli mi?