3,5 yaşında kızım ve doğduğundan beri kabızlık sorunu yaşıyor. Ama bugüne kadar hiç kan gelmemişti. Az önce bir kaşık zeytinyağı icirdim on dk sonra kakasını yapmış beni çağırdı. Poposunu sildim peçete kan oldu. Temiz peçete aldık bida sildim o da kan oldu. Peceteye kantaron yağı döktüm onunla hafif hafif sildim o da kan oldu. Kakasinda baktım çizgi şeklinde kan vardı. Çatlak olmuş galiba dimi ☹️ bende de var çatlak ama kan olmadı hiç bende onda da ilk defa oluyor. Ben kendimi kremle sıcak su banyosuyla iyilestiriom ama kızım krem de surdurmuyor baktirmiyor da nasıl tedavi edicem ben bu çatlağı ☹️ suya oturtcam şimdi ama krem de sürmek şart pufff. Bide dışkı yumusatici surup icirdim şimdi. Öncelikle kakasını yumuşatmak lazım tedavinin en önemli noktası bu. Başına gelen vardır mutlaka nasıl yaptınız