Merhaba arkadaşlar oğlum geçen hafta tam 3 yaşına bastı şu son bi aydır sürekli olarak hayali oyun kuruyor mesela telefondan bişey izledi hemen onu canlandırmaya çalışıyor eliyle vinç yapıyor konuşuyor falan yani kısacası hayali bi şekilde oynuyor ve konuşuyo sanki bu durumu yaşayan oldu mu çok tuhafıma gidiyor gelişimi gayet normal konuşması da tam iyi olmasada kelime haznesi çok geniş cümle olarakta 3 4 kelimelik cümleler kurabiliyor kafama çok takıyorum sizce neden olbilir