AysimaMira Merhaba 18 aylık kızım var gece uyurken gün icjnde öğrendiği kelimeleri bazen herzaman değil gözleri kapalı sayıkliyor hatta bir iki kez alkış yaptığıda oldu bu normalmi etkisinde kalıyor diye düşünüyorum ama varmı bu şekilde olanbu durumu yaşayan
Aslicamm AysimaMira aaa benim oğlum da bi haftadır yapıyo 19 aylık olcak bi kaç güne ama böyle tam uykuda değil de uykuya dalar gibi olduğu zaman yapıyo
Demetbulut AysimaMira 4 yaş oalacak ocakta hala konuşur .. bazen otururak anlatır sonra döner uyumaya devam eder .. çok normal .. mesela o gün stresli bir gün geçirirse kızar öfkelenir bazen ağlar .. bidi bidi konuşuyor .. gün içinde konuştuğu yetmezmiş gibi 😁
Quadera AysimaMira benimkinin Kayra diye arkadaşı var arada kayriiişşşş pakkaa diye sayıklıyor. Heralde rüyada parka gidiyorlar 😂😂😂
AysimaMira Aslicamm biz uykudayken yapıyoruz mesela dün yasasin cumhuriyet demeyi öğrettim gün içinde hep söyledi sonra gece cumhuriyet diye bağırıyordu 😅 eşimde genelde uykuda bazen konuşur acaba babasına mi çekti yoksa normalmi acaba dedim 😅
AysimaMira Demetbulut yaa normal yani 😅 evet bizde konuşmayı seviyiruz ama gece olunca bir endiselendim
Gokceumay04 Kızım 19 aylık olacak uyurken gülüyor sesli şekilde geçen gece eşim duymus gülmesini dün gece de ben duydum uykumdan uyandım sesine baktim kıkır kıkır gülüyor gözleri kapalı
AysimaMira Gokceumay04 melekler güldürüyor derler ya belki öyledir ayy hep gulsunler hep çok mutlu olsunlar ins Allah bütün çocuklar aminn
AysimaMira İnanın biraz once goolll diye bağırdı akşam üzeri FB forma vardı üzerinde omu geldi acaba aklına bilmyorum 😄
Annesinin-Kuzusu Benim oğlumda 20 aylık rüyasında alkış yapar o gün dedesini halasını görmediyse özlüyor galiba onları sayıklar 😂😂