
Merhaba kızlar buraya ilk yazışım ama gerçekten çok çaresizim🥺 ve lütfen yorum yaparken kırıcı olmadan karşı tarafı yani beni 😅 anlamaya çalışın şimdi ben 21 olacam Ocak ayında ve küçük yaşta evlendim bi oğlum 2 buçuk yaşında bi kızımda 3 aylık bugünde test yaptım böyle hafif çizgi çıktı sabahtan beri ağlamaktan helak oldum daha çok küçüğüm ne yapmam gerek biz eşimle dedik bu ikisi yeter sonra hayatımızı yaşıyalım biraz ama korunmaya gelince ne kadar söylesemde okdr prevarzatif aldım bi kaç gün kullandı sonra sevmedim dedi tak diyorum takmıyor tak diyorum takmıyor şimdi böyle bi durum oldu ve ikimizde 3 ü bebeği istemiyoruz annemler kesin gebesin diyorlar ne yapacağımı şaşırdım akıl verin lütfen