uykulu seni korkutmak istemem aynısı dedemde öyleydi hastaneye falan asla gitmezdi korkusundan ama onun çok ilerlemişti sürekli kan geliyordu 4 evre bağırsak kanseri çıktı 2 yıl gitmedi ama o basurdan o hale geldi lütfen ihmal etmeyin kurtaramadık 1 yıl önce vefat etti bağırsaktaki kanser diğer organlarada yayılmıştı bağırsağı dışarı almak zorunda kalmışlardı bizim ailede bi kaç kişi daha oldu zorla doktora götürdüm gerekirse ihmal çok kötü