Arkadaşlar oğlumun 2 gün önce 2 aylık aşıları yapıldı o gün sürekli uyudu ertesi gün ve bugün doğru dürüst beni emmiyor işteyken biberonla içiyordu onuda yemiyor ağzında geveleyip bırakıyor ağlaması yok aç olsa gazı olsa ağlar diye düşünüyorum sürekli gaz çıkarıyor aşı yaptırıp iştah kesilmesiyle karşılaşan oldumu