Doğuştan idrar borusunda darlık vardı küvezde kaldığı için fark ettiler bu durumu böbrek genişlemesi yapıyordu yoğun bakımda bakteri kapmıştı yanılmiyorsam 2,5 3 aylıktı oğlum ilaçlı ultason çekildi kaçak olmadığını darlığın küçük doğdu için olduğunu söylediler erkek çocuklarda oluyormuş genelde nefrolojiye takıp oluyorduk eğer küvezde yatmasaydı bilmeyecektik bu durumu şuan 3 aydan 3 aya kontrole gidiyoruz idrar çıkışını falan takipliyoruz şuan gayet iyi gidiyor korkmayın korkulacak bir durum değil eğer genetik bir rahatsızlık değilse